thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Goodnight

Kategori: En vardag

Nu ska jag tillägna ett inlägg till min bästa vän :)
(ja, man kan faktist ha en sådan som bor utomlands!)

Ellen Ahlström.
Detta är den schysstaste bruden jag känner. Trotts att vi bor så långt i från varandra (ca en stor sjö sk östersjön..) så känns det som om vi känt varandra hela livet. Vi är så lika. (För er som inte vet vem detta är så bor hon på Åland. Och ja, vi har träffats!) Tror vi snackat i drygt 5 år :) Hon är den personen som ALLTID finns vid ens sida. Hur dåligt hon själv än mår, har hon alltid ställt & ställer alltid upp för en. Visst vi, som alla andra, har haft downperioder då vi tappat kontakten för ett slag eller bara inte pratat. Men det slutar alltid i att vi hittar varandra igen. Hon är den enda vännen som vet i stort sätt allt om mig. Kommer aldrig glömma när hon hade en hemlighet som hon inte riktigt visste hur hon skulle berätta för folk, men som hon klämde ur sig till mig. Jag blev rörd ända in i hjärtat. Hon öppnade sitt hjärta för mig. Hon berättade sina sår och sina hemligheter.

Hon är den personen som säger "hoppar du så hoppar jag"
- och faktist menar det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: