thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n b.l.o.c.k

Kategori: En vardag

Idag är man mer trött än man borde vara. Frisk luft gör inte mig gott ;P det gör mig bara trött & mandariner&apelsiner gör mig bara förkyld! :P
men var på stan igår sen, men det blev inga byxor. orkade verkligen inte att stå i en lång kö i minst 45 minuter ;s Så det känns bra, nu kan jag faktist spara mina pengar som jag sa, trotts att det är Rea på stan! ^^ Ska försöka spara till den 30:nde så får vi se hur mycke jag gör mig av med då. förhoppningsvis bara till busskortet ^^

Igårkväll var ingen bra kväll. Var övertrött och deppad. Det funkar bara inte, kännde hur jag drogs nedåt i marken. Förstår inte vad som hände, men jag gick ändå och la mig så det inte skulle bli värre än det redan höll på att bli!
Ellen, jag håller vad jag lovat. Jag har inte gjort något sen jag lovade dig att sluta!

Funderar på att rista in bokstäverna igen? De har liksom försvunnit nu ;p
Nog för att det är idiotiv att göra de, men de är liksom ett minne som jag ändå aldrig kommer att komma över. Ett ändslänge 3:årigt minne som jag inte blir av med.. som jag inte vill bli av med
Couse true feelings never past!


"Branshen är död, vi får bygga från grunden"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: