thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n but still i gave to say

Kategori: En vardag

Firade kusinbarnet idag, Joakim. Han blir heela 8 år imorgon! ^^
och så sov min älskling här hela helgen :D gött me myys! ^^
bara min älskling är den bästaste som finns<3 (:

Och helgen försvann som om ingenting någonsin funnits. Den sa *poff* och så var det måndag igen.
Tråkdag imorgon. BLÄ!!
Teori i måleri med nestor (lär ändå somna..)
Samhäll (går det ens att beskriva hur tråk det är?)
Engelska (där vet redan alla vad jag har att säga.. KÄR'RINGJ**EL!)
Måleri, praktiskt (det enda som funkar på hela dagen! det är helt ok!)
slutar 4 (..) palligt ><

och jag har jätte ont i min nacke & korsryggen :/ jag blir tokig! men axlarna är ju bättre iaf, älsklingen masserade dem ^^ Så något som är bra iallafall (:

Orienteringen i fredags gick OK. Vi fick G iallafall! (trotts att vi fick leta som idioter efter de närmaste kontrollerna..)
nästa vecka var det löptest. och jag har inte ens gjort det första än? Varför skulle jag, när jag ändå bara skulle GÅ till folkparken & tillbaka? (..) sen får väl folk ha sin åsikt om det själva..

Har beställt ett par röda boxarkängor och en själ/halsduk :D JAG tyckte iaf de var snygga ;P
Skorna kommer antingen nästa vecka eller veckan därpå. Sjalen/halsduken kommer efter den 25okt!

Så hittade morsan en annons om jobb som julkortssorterare på posten. Ska nog söka det! (lär väl inte få det) men försöka går ju ^^ Alltid några kronor mer! (:
Bosse (min farbror) kanske kan hjälpa mig på traven xD (han jobbar på posten ;D)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: