thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n oops, i did it again

Kategori: En vardag

Nu har jag 3 pepsiflaskor. Så nu har jag cola så det räcker några dagar iaf. (Har blivit LITE beroende kanske ;P).

Ska kanske få en bäddsoffa!
bäddsoffa = Större säng
Min säng jag har nu är för liten för att man ska kunna sova två i. (Eftersom jocke sover här så måste vi bädda på golvet & så.) Så OM jag tar den så slipper vi bädda golvet nått mer. Dock finns det ett MEN.
- Jag måste se hur stor den är så att den får plats på 'sängplatsen'. Måste ju tyvärr flytta på tv:n då och möblera lite. Men ska kolla på den och se om jag vill ha den först. Menar, när man ändå har en stor säng så kan man ju lika gärna passa på! men jag kommer nog inte bädda upp den till soffa isåfall ;P kommer nog inte palla det varenda gång! så de blir nice om jag tar den!

---

Tracklista:
Justin Timberlake - Love stoned
50 cent feat. Justin Timberlake - Ayo Technology
Mange schmidt - jag talar ut
Fergie feat. Sean Kungson - Big girls don't cry (remix)
Timberland - the way i are

---

Sov hos älsklingen till idag. myspys! hade riktig myskväll (: det gillar vi, MASSOR!

Och HV håller sig (tackochlov) fortfarande i toppen. Nästa match är imorgon (1/10 Torsdag) mot Luleå. Den hoppas vi kunna ta! HV71<3


mitt eget verk i ps. tidsfördriv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: