thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n that was funny.. really!

Kategori: En vardag

haha, idag i skolan på måleritimmarna.
Grabbarna som är nämnda under stod och blandade tapetklister. och medans de väntade på att det skulle tjockna så kom de igång på denna skumma diskution:

Samuel: undrar om det går att äta tapetklister?
Jimmy: wtf? varför skulle man ens det?
Adde: öh, hur fan kom du på det?
Sten: HAH!
Samuel: ja, men alltså. Det var någon som smakade på det där bruket man har när man murar. Det var nog gaanska äckligt. menar, det är ju farligt till & med!
Jimmy: Ja, men vafan. Smaka då!
Sten: HAH, ja vafan! testa!
*samuel doppar lillfingret i smeten & slickar på det*
Samuel: hm..
Adde: Du är ju sjuk.. allvarligt!
- no reaction -

haha, jag försökte verkligen hålla mig för skratt. (det låter kanske inte så kul när man läser det. men det var så kul! jag har ju rätt låg humor dock.) Det måste ha upplevts! :D

---

Min sjal har kommit nu! perfa ^^ nu behöver jag kanske inte frysa ihjäl när jag ska ut ;P

Överansträngrd rygg med. Så vila & strechning. Det är vad som gäller.
Ledig imorgon förövrigt. men ska ändå till skolan vid tio till skolsyster. Ska prata lite & så. Kolla lite mer på ryggen & snacka allvar. Kanske blir av med skiten då. Det börjar gå lite för långt känner jag nu när jag till&med själv märker vad jag gör :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här: