thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n you'll never know the reason why

Kategori: En vardag

så passade, nu spelas (den sååå ovanliga låten..) Gary Moore - apmty rooms.
Så passande, eftersom det är exakt vad jag känner efter att molly försvann.
"you tell yourselves, that you'll be strong
but your heart tells you - this time your wrong."
Molly, saknar dig vaffan :/

Har kommit i det där stadiet då man bara har lust att sucka åt allt & lägga sig i sängen igen, inte kliva upp förrän det är julafton. För att sedan gå och lägga sig igen tills sommaren är här.. eller ja, vill vakna 20/3 nästa år då. Det är viktigt faktist!

Det är kallt, så kallt. (ja, det är från rammstein..) Men det är faktist sant. Det är riktigt kallt nu, hur ska det bli sen då? När faktist vintern kommer? Men om det är rätt kylugt nu så kanske det finns en chans att man får lite snö iallafall.

Fick mitt brev idag. Men det var ju inte så viktigt. Bara en telefontid? .. telefontid?.. menar, kunde dom inte lika gärna klämt in en tid för mig att gå dit? Nej nej, då ska dom vara så upptagna att dom ska få en att vänta på ytterligare ett samtal om när jag ska få en tid att gå dit, och hur "allvarligt" det är . (det där sista hittade jag på, om hur allvarligt det är..) men det är typ så jag känner det? Hoppas de är seriösa åtminstonde. Annars får jag spel.


Då var det bestämt. 17 december.  Visserligen långt kvar, men längtar!
17 december, KOM HIT!

Ikväll är det Hockey (HV71 - LHC), hoppas på vinst. HV ligger etta, men dom får ju inte tappa mer poäng!
men sen klockan 9 är det Cityakuten. Måste ses! (Ja, jag är nog den enda i mina kretsar som ens ser på det.. men jag gillar det såå... YES!)

---

Var på stan idag med kära mor. Fick ett halsband av henne. Ett sånt jag ville ha med! Tänk att hon ens såg den på väggen, knappt att jag gjorde det. Men den kostade 20kr med all rabatt så det var bra det!
Så åt vi en varsin hamburgare, glass & delade på en Cola Zero på donken. MUMS med Chickenburger!
Vi hade lite beslutsångest där ett tag ang tidningarna, men det löste vi (;
Ska på stan med syster imorgon. shoppa julklappar minsann! göttigötti.
(nu kom hon in i rummet. talar man om trollen?)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: