thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n gash, let it don't be like that

Kategori: En vardag

BLÄ! är sjuk.. IGEN. men den här gången är det magen :/ fysatan.. spydde en gång i natt, men jag mår fortfarande rätt illa! sitter vid datorn en stund, se om det kanske går över om jag får sitta upp ett tag. Funkade inte sist, men hey.. lyckas man inte första gången!

har iaf lyckats äta. sen om jag får behålla det om ett tag får vi väl se. Förhoppningsvis!

Jag har börjat få tillbaka den där ensamhetskänslan ><
det känns som att jag är helt ensam i ett rum där det inte finns någon utväg. som om jag inte finns överhuvudtaget. jag hatar ensamheten :/

aja.. finns inget att göra. Ska väl lägga mig i sängen och se på mer tv & film.
hat bra... see yaa / spygubbe.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: