thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

-n happy as i can be

Kategori: En vardag

sitter hemma hos älsklingen, i hans säng :) han är och badar just nu, så sittr här en stund ^^
myspys att vara här :) vi ska göra tacos till kvällen sen!  mumsmums ^^ (trotts att alla vet hur bra jag är på att laga mat xD)

imorgon kommer morsan och farsan hem frn lund. se om de köpt något där nere, eller om de bara strosat & arbetat! :P

köte godis igår! gottigott :D trotts att det kostae rätt mycket. men det var de fan värt! har massa kvar, men måste ju snåla lite så det räcker hela helgen ^^ GOTT säger jag bara! :D

ja.. annars har det väl inte hänt så mycket. Fick reda på att vi ska stads/park orientera nästa vecka.. JIPPI -inte. jag som är såååå duktig på att orientera menar jag.. (..) xD haha!

aja.. hörs!
Älskar min jocke<3 (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: