thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n i'm feeling.. better really

Kategori: En vardag

är bättre idag. har mått ruttet dåligt, iaf igår. Spydde en gång.
det jag fick i mig igår var:
- varm oboy & rostad macka (vilket jag inte fick behålla alls.. så neej ingen frukost för mig inte!)
- 3 glas blåbärssoppa
- en liten potatis & en halv bit köttfärslimpa
- 2 rån
- en knäckemacka utan pålägg
- vatten.
så, ja.. så mycket har jag ätit ;p

undrar om någon överhuvetaget läser den här bloggen? tror inte det xD men aja, har ju någonstans att skriva ner saker iallafall :)

skulle vara hemma idag för att bli frisk. Kanske är lika bra? Men lär gå imorgon. palla missa mer? ska snart till tandreg, läkaren & rehab. så där lär det ju gå några timmar med! så snacka om frånvaro >< 
men det är ju dock sånt man måste ta. men snart är nog tandreg klart :D

ska nog ta och fixa lite idag. sådär plocka iordning i rummet och så. tror det kan behövas? eller.. kanske ^^
så måste jag läsa lite i engelskaboken med. vill komma frammåt. ska även leta efter svenskaböcker (vad man nu kan ta för några?) ska läsa 4st tydligen.

Nästa torsdag (om 8dagar) är det 6 månader/ ett halvår (vilket som känns bäst att säga?) med min älskling<3 :D
snacka om att tiden har gått fort! det känns som om det avar för någon månad sen eller så som vi sågs igen! men det spelar ingen roll, för jag älskar honom lika mycket! ^^
Joakim Karlsson<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: