thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n it does'nt metter no

Kategori: En vardag

Ush jag har ont i ryggen. Arbetar helt fel. Men jag kan ju inte lyfta med knäna så jag måste lyfta med ryggen vilket slutar i att den redan håller på att paja :/
får gå till skolsyster och kolla upp det där!

Sov hos älsklingen inatt, myspys (: har studiedag idag så kunde passa på! ^^
Så åkte jag till rehab sen, inge vidare kanske men, ja. Ska tydligen inte gå dit mer, om det inte blir värre i knäna föstårs. Då skulle jag visst höra av mig igen.. och det kommer jag troligtvis göra eftersom det aldrig kommer bli bra...

dumma knän.. dumma rygg.. dymma förkylning..

Morsan och farsan är i lund till på söndag. så          syster kommer vara ensam hemma hela tiden. Jag själv ska till älsklingen hela helgen :) mysa och så! (ska höra om han kan trycka lite på ryggen då ^^)

Nu är jag aptrött. Ska nog sova en timme eller så. lär inte kunna sova ikväll då, men aja. då får det bli så. då kanske jag kan vara vaken lite längre imorgonkväll.. menar.. somnade 10 - halv11 igårkväll ;$

Joakim, du är mitt liv.. och jag älskar varje andetag av det.
Jag känner i min själ att jag inte vill ha någon annan<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: