thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

- n not again?

Kategori: En vardag

Wie, grattis våran lille Jesper :D
det kan jag lova gott folk, att detta är världens mest gulligaste lillkille i världen! han är helgo :D
söta kusinbarn<3
var där och firade skitungen, han blir 2 år idag :D så spelade jag lite "plastgolf" med elin, och satan vad hon ägde mig :o hah! så söta är dom :D

Annars var det kräftskiva igårkväll. men vi satt inte ute speciellt länge, eftersom det var Sverige - Danmark på TV :D
jävla skit att det inte blev mål då :/
och lite huvudvärk hade man idag också, men det är sånt som händer ;)

imorgon är det skola -blä-. Men ska på DDDföreläsning i degeerhallen. sen (hoppas jag) att vi får sluta. Skulle ju tydligen regna imorgon med! så lär väl bli spånka. Får la se, orkar inte ha skola imorgon. är fan redan skoltrött!

funderar på att sola lite grann. Så måste jag läsa engelskaboken med. men det vettefan om jag orkar. ska nog ta och se på en film eller något sånt. är för trött för att göra något.

aaaja!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: