thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dagen roligaste!

Kategori: En vardag

Jag och mamma var på willys!
Jag: Ja. men så fick jag ju skitont i benet, tror det var någon nerv som låg i kläm..
Mamma: aha.....
-10 sec senare-
Mamma viskar: Sa du att du hade en lem som låg i kläm?

När vi var påväg hem från willys.
Jag: vadå jag är elak?! (hade sagt något om att hon börjar bli gammal)
Mamma: Ja! :)
Jag: nej, det är du som säger att jag har lemmar i kläm.. ><
Mamma: ja.. men det kan du ju inte nu.. du vet..
Jag: MEN SLUTA! :o
Mamma: Nej ush, det där var ett slag under bältet va?
Jag: JA. Det var hårt under bältet!
-tystnad i fem sec-
Jag: hahaha NEJ.. tolka det där som du vill xD
-10 sec senare-
Mamma: AHAAAA ... nu fattar jag.. HAHA :D

Kommentarer

  • Cila säger:

    Mor är lite blond ;)

    2008-04-11 | 17:25:03
  • Matilda säger:

    hahahha vad kul! :D

    2008-04-11 | 17:33:47
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: