thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Godmorgon alla ni som sover!

Kategori: En vardag

Ja, gick upp halv sex idag. Kändes lika bra, då vet jag att jag kommer upp som jag ska och går iväg! + att jag inte behöver slänga i allt i väskan för att springa till spånkan. Rätt skönt :)
Sista praktik dagen för den här veckan. Imorgon är det skola igen. Gu så tråk det är! Sen ska jag till läkaren halv tre. Inte så där jättekul kanske, men lika bra att man går. Så kanske träffa nicke :D (de är iaf nått positivt över imorgon ^^). Han kommer iof hit idag, men.. anyway :D <3

Ska åka med den som går 47, så har ju lite tid att sitta kan man ju säga. Men det är skönt. Kalla mig galen, men jag ställde klockan på 05.15 och gick upp halv sex. Då är det alltså mer än en timme tills man ska åka. Men jag hatar att strässa på morgonen, speciellt när man måste äta. Försov mig ju igår, vaknade med världens ryck och fick panik. Klockan var bara sex som tur var, men jag blev panikslagen. Ja, jag hann ju iallafall :)

image190

Kommentarer


Kommentera inlägget här: