thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Man borde kanske sovit lite till

Kategori: En vardag

Idag vet jag ärligt talat inte om det är pollen eller förkylning som spökar. Men seg är jag iallafall :P Jäklar vad trött jag var igårkväll! Var pisstråkig hos maddes pojkvän. Haha snacka om att dom måste tyckt jag var världens tråkigaste människa. Men så är det när man verkligen inte orkar hålla ögonen öppna längre och måste hem för att inte somna medans man går utomhus. Så illa var det. Vaknade imorse mes igentäppt näsa och lite huvudvärk, så antingen är det förkylning eller allergi som sagt. Ögonen kliar iallafall inte än :)

Ska försöka ta det lugnt idag ifall det är förkylning. Vill inte direkt bli genomförkyld igen nu när jag äntligen håller på att bli frisk! Får ju inte missa praktiken, då går det illa illa. Ska nog installera Brohers in arms och se om jag kommer ihåg hur man spelar :P Var görlänge sedan jag spelade det! Ska nog dra mig ner mot willys och och köpa lite mer dricka, det börjar ta slut nu ;o
Ser ut som ett mobmnedslag i mitt rum.. igen. Men denna gången är det mina arbetsprylars fel. De måste stå mitt i vägen, har ingen annanstans att ställa skiten. Men har iof diverse tomma flaskor, burkar och påsar att slänga. Men det tar vi när vi piggnat till lite mer ^^

Skriver nog mer om ett tag igen. :)


n

Kommentarer

  • Matilda säger:

    Usch, det är så jobbigt att städa, jg gjorde det igår, men det är redan stökigt. Hur kan man lyckas hålla det rent? Svårt det där :P

    2008-04-06 | 20:17:58
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se

Kommentera inlägget här: