thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Besvikelse

Kategori: En vardag


image144Och som vanligt var jag tvungen att dra en djup suck av besvikelse över svenska folket då inte NORDMAN kunde gå till globen direkt. Visst, han kom till andra chansen.. men mot vem? jo CAROLA! Vad tänker folk med? Carola är (enligt mig) varken bra längre eller håller kvalité? Hon är ju bara ännu en "show off". Men ännu värre var ju att det viktigaste av allt sög - nämligen LÅTEN! Blev grymt besviken när jag hörde den. Andreas som gör bra låtar annars? Eller egentligen var låten sådär när han sjöng den, men den sjönk i mina öron när hon var med. Det är inte henns typ av låt.
Jag må säga att jag är rymt besviken gott folk, grymt besviken! 

Favoriter av de som är kvar; 
Nordman - i lågornas sken &
Bwo - Lay your love on me

Kommentarer


Kommentera inlägget här: