thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

LEDIGHET!

Kategori: En vardag

Ja, nu är jag ledig i två veckor! :) Ska bli ruskigt skönt. Hade Prov i måleriteori idag, gick faktist bra! Men det beror nog på att jag redan gjort allt praktiskt. Man förstår bättre efter man fått göra det. Så no problemas :)
Kom nyss hem från träningen. Underbart, precis som alltid! :) Varje gång jag har träning så känns allt så mycket lättare. Mitt självförtroende ligger på topp. Älskar känslan av att få lära ut om något jag själv brinner för.. och sedan se det gå in, och töserna har KUL. Så länge dom har det kul och förstår så är jag nöjd! :)

Ska till skolan imorgon (trotts att jag inte behöver egentligen) för att hämta en länk så jag kan beställa studentmössa. Var visst fler än jag som behövde länken :P Så dit vid halv 10 för att se om kåren är där (skulle inte förvåna mig om dom inte ens var där när dom ska.. ) Men jaa.. Något ska man väl göra ;)

Så råplugg hela lovet till naturprovet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: