thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag <3 hockeykort

Kategori: En vardag

Jag är helt tom på ord. Allvarligt, vad fan har hänt? Tror jag pratade lite för mycket igår med marcus! Brukar bli så, när jag pratat oavbrutet (oftast om helt ointressanta saker) så blir det tillslut att "jaha.. nu då?".
Så känns det. Nu då? Inget intressant har hänt, inget märkvärt. Inget nytt, inget skvaller. Jag har inget liv för tillfället. Det tog semester och vägrar komma tillbaka. 

Borde börja på min bok, men vafasen. Jag tror mitt liv tog med sig min inspiration på den där semestern.

Får helt enkelt gå in på tradera och kolla runt på roliga saker. Aldrig fel! Kanske lägga bud på hockeykort. Fick ju ett antal av syster i julklapp. SAMLINGEN BÖRJAR NU!
(ja, jag vet hur nördigt det där lät..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: