thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mindre landsvägkörning idag

Kategori: En vardag

Yes, som rubriken lyder. Första gången på mindre landsväg. Jisus säger jag bara. Det var mycket:
"gasa på mer!", "bromsa mer", "tryck på gasen, GASEN I BOTTEN", "aah du måste bromsa ääännu mer"..
En djävulsk förvirring från min sida. Men nu har jag iallafall lärt mig. Gasa till 80, sen upp på femman. Dah!
.. nej, jag är inte vad vid växel..
Så kom vi och skulle vända. Så får jag frågan "ska du göra usväng, eller backa och vända?".
varpå jag svarade: "öööh..?" (vilket förövrigt är mitt svar på det mesta nu mera).
Men ja, jag ska väl kirra det där körkortet någon gång jag med.

Det är ju halka på måndag. Ska bli intressant, med tanke hur lätt jag blir åksjuk. Vi ska tydligen vara grupp om 4 st / bil. Ye-hej... Aja, det får gå helt enkelt. Vare sig min mage vill eller inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: