thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Come on baby shake that thing

Kategori: En vardag

Blev fest hos Joel igår och sedan ut på Hugo. Riktigt trevligt faktist :) Hade lite obekväma känslor i början, men de släppte nästan direkt! Som vanligt var alla lika roliga och trevliga :) Runt elva drog hälften av gängen till Hugo, medans "min del" stannade kvar eftersom Frasse ville dricka långsamt. Men det var kul, vi satt och spelade gitarr.. och Micke tog ungefär 30 kort på mig bara för jag svor hela tiden. Tur att jag inte har Facebook, så jag slipper se bilderna! ^^
Sen när vi skulle gå så stod alla (UTOM JAG) och rökte i ungefär en kvart på parkeringen. Kändes som Hugo skulle hinna stänga innan dom var klara xD Sen när vi väl kom in på  Hugo så träffade jag Larsson!! :D Det var honom som jag jobbade med ungefär 50% av tiden på praktiken :) Det är alltid lika kul att träffa honom, för han har alltid så mycket att berätta ^^ (Han jobbar som vakt, därför han var där alltså).
Lyckad kväll :D Hade urkul! Dock kom man hem ganska sent, eftersom vi skulle ställa om klockorna. Så är rätt trött idag, men trotts det så har jag plockat upp och städar rummet lite :) Förstår inte att jag har så mycket saker här inne.. förstår inte VARFÖR. Ändå rensade jag och slängde massor för inte så länge sen ;s Men iof har jag svårt att göra mig av med saker (A). Det har jag alltid. Funderar på att införskaffa fler lådor att lägga saker i. Men åandra sidan, det som tar mest plats är ju faktist mina verktyg och arbetskläder.. Får se om vi har någon garderob som jag kan slänga in allt i ^^


Den über roliga stämpeln ;P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: