thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Give me my skate!

Kategori: En vardag

Spelade in en ny film med madde igår, "idol 2". Kan ju säga som så att det här nog är det pinsamaste hittills, men den var satans kul att göra :D Ska bara sammansätta och klippa ihop allt när jag fått bilderna av madde :)
Så har jag så in i satans ont i ryggen idag med. Hon masserade och tröck ut massor av knutar (ja, hon vet vad hon gör eftersom hon gått omvårdnad). Låg och skrattade för det gjorde så ont! Men hon fick ut ett par stycken iallafall, så får hoppas att det känns bättre imorgon.

Idag ska jag på fest hos Joel. Vet inte riktigt när jag ska var där än, men antar att det blir runt sju som vanligt! De vill ut senare, så jag lär nog åka hem då eftersom det är 20 överallt idag. Men kan ju vara social nog ett tag iaf :)

Kom på att jag ska till tandläkaren på måndag. huuva, det kommer inte bli kul.. Men aja, nu ska vi se hur många hål jag faktist har :D Måste ju ha minst ett, annars spricker allt eftersom jag bara kommit undan undersökningar EN gång utan hål. Och då var jag liten knådd!

GE MIG VÅR! Vill ut och jogga & åka bräda..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: