thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

mier ist kallt

Kategori: En vardag

Har dammtorkat rummet lite idag. Plockat undan saker som bara tar plats och slängt en hel del papper. (Fick klagomål igår när pappa skulle leta efter ett papper åt mig). Det ser fortfarande ut som ww2 här i rummet, men ja, har ju fått bort en del iallafall. Det som tar mest plats (och gör så det ser ut som ww2) är mina arbetskläder och verktygen. Har verkligen ingenstans att lägga dem! Försökt trycka in dem i bokhyllan men mjaa, det är trångt ;P Så de får helt enkelt ligga kvar där de är nu. Men som sagt, slängt mycket onödigt med :)

så nu när jag fått tillbaka min digitalkamera (som det tog en månad för att byta on/off knappen på) så har jag tagit en bild på nya videokameran :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: