thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Succes!

Kategori: En vardag

YESYESYESYES! :D HV71 vann matchen nu ikväll. Det betyder en sjunde match, vilket är ett steg närmare semifinalen :) Dock tycker jag jävligt synd om killen i Timrå vars skridsko gick sönder, precis innan HV71 gjorde sista målet. Hade den inte gått sönder, så hade kanske inte HV fått det sista målet. Men jag är glad för det (trotts att jag hör pappa muttra i soffan om att HV inte förtjänade målet). Så blev jag ännu mer chockad av att det andra målet gälldes :o Jag var 100% säker på att det tog stolpe-ribba-ut, men icke då! Till och med timråtränaren sa att det var mål :)
7nde match, 7nde match 7nde maaaaatch

Och så måste jag säga att jag är skitglad att skellefteå vann över LHC!! :D Den satt riktigt fint, ut med slaka! Hoppas Sk vinner nästa match med och därmed kommer till semifinalen :) KOM IGEN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: