thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

The best of me

Kategori: En vardag

Who! Är ledig resten av veckan nu :) Har inga lektioner på tisdagar, och så har jag och mummel komdagar att ta ut. Det är bara lite förrvirrande och stressande att vi går ut på praktik snart. Näst vecka ska vi få reda på våra praktikplatser (om det nu blir några), sedan är det lov. Och veckan efter går vi ut på praktik. Stress och lite nervositet. Men de ska gå bra, det har det ju gjort hittills :)

Har gjort lite svenska nu med, det ska ju in på tisdag för betygsättning. Dessvärre är det saker som är lite svårare att göra, så får sätta mig med det när jag är lite mer motiverad (när man nu är motiverad att plugga?). Så ska jag sätta mig och skissa ner lite fler övningar till träningarna. Har redan massor, men det är ju aldrig fel att ha fler att välja mellan. Träningarna går bara bra. De kämpar på och blir bättre :) Det är alltid lika kul att se när dom lyser upp så fort de gör mål! Det värmer verkligen :) Visade igår lite småknep som är bra att komma ihåg när det gäller skott. Hur man vinklar klubban, hur man slappnar av i armarna m.m. Och titt på tusan, de snappade upp det direkt!

Och måste bara skriva att jag är lite bitter över att snön kom igen.. är det bara jag som tycker att våren borde komma nu?

--

Har äntligen fått tid till ortoped!! Skolsyster ringde i fredags och lämna det stora glädjebeskedet :) 16/4 klockan 10.10. ÄNTLIGEN! Räkar inte med så mycket egentligen, men en röntgen ska jag ha. Det sa skolsyster att jag kan 'kräva' eftersom jag aldrig fått det förut. Bara för att se att det inte är korsbandet eller så. GÅH vad jag längtar nu! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: