thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Försummad blogg

Kategori: En vardag

Jag har verkligen försummat bloggen. Men ja, jag har verkligen inget att skriva. Visserligen känner jag så varje gång, och sedan visar det sig att jag helt plötsligt har massor att skriva. Har helt enkelt ingen lust. Det bara är så. Det händer oandra sidan inte sådär värst mycket i vardagen heller.

Well, ingen kan ju ha undgått att min kärlek tog SM guld i helgen. Jag skrek, skrek och hoppade omkring som en kanin på E. Vansinnit glad, och nu bor jag i min HV tröja. Kommer bo i den den här veckan, sedan får jag ta och spruta ner hela tröjan med "Ta bort" eftersom Vit tröja + smink = ingen bra kombination. Speciellt inte eftersom man trär tröjan över huvudet. Well well, de går ju bort iallafall.

JOO! Jag och kära Tant har ju fixat blogg nu till våra fulvideos och fulbilder. Vi har pratat om de länge nu (dock sa vi hemsida) men det fick bli en blogg.  www.rtma.blogg.se
Än så länge har vi bara slängt upp lite äldre videos. Men tro mig, de är minst lika fula.
Fick lite kommentarer som:
"Hur vågar du skämma ut dig så?"
"Skäms du inte?"
"guud vad ni skämmer ut er..".

Men nej, jag känner inte så. Tvärtom. Visst, mycket av det är pinsamt i vissa situationer. Men Jag anser att det som får någon att skratta (på ett bra sätt), inte är något man behöver skämmas för.
Jag älskar att få andra att skratta. Det är mitt sätt att rehablitera.

Sen som jag sa så är det mest gamla videos än så länge. Och vi har haft dem på datorerna sedan 2003, och kände att det är dags att låta andra se dem.

Man måste lära sig att ha självdistans. Att kunna bjuda på sig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: