thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Vad är för mycket?

Kategori: En vardag

Var på arbetsförmedlingen idag. Behövde tydligen gå dit, men nu gjorde jag det iallafall, så blir det inget missförstånd. Sen blev det en sväng på stan med tant. Hittade två skitsnygga linnen för 50:- styck! Så ja, jag såg det som ett kap. Behöver lite sånt nu tills våren och sommaren kommer.

Sen när jag satte mig på spårvagnen hem, eller ja. När jag skulle kliva av.. så såg jag en brud som suttit längre fram i spårvagnen. Och hon såg.. ut som en påskkärring. I princip. Jag vill inte vara elak, men jag har nog inte sett en person med så mycket rough någonsin! Jag vill bara skrika. Allvarligt.
"Vilka elaka kompisar du har som inte säger något!!".
Men det gjorde jag inte.

Jag vet inte om det skulle se ut så, eller om hon hade bråttom hemifrån. Men det var inte jättefint.
Det var det inte.
Förlåt. Men.. gah!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: