thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ja.. allt möjligt..

Kategori: En vardag

Tycker det är lite kul att jag får fler besök & sidvisningar om dagen när jag inte skrivit på ett tag. Är ni så nyfikna? Inget negativt med det. Kul att ni tar er tid att läsa min smörja =)

Nyår var kanoners! Spenderade den i linköping med Marcus och hans polare. Först var vi hos hans polare, Danne. Vi var, ja vad kan det vart? 8 - 10 stycken? Alla var verkligen skittrevliga. Hade hur kul som hellst, så tack alla för en extremt rolig fest OCH ett superbt nyår.
Vi drog sedan vidare till Henke, och även där blev det en hel del skratt och en glad liten Thuna. Det slutade med att jag, Marcus, Henke och henkes två vänner satt och pratade i köket. Mest om deras gamla minnen, men även om tatueringar och diverse konserter och festivaler. Låter kanske tråkigt, men gud så jag skrattade!

Eftersom det aldrig funkar att lägga upp bilder, så får ni helt enkelt nöja er med att fantisera. Vet inte ens om jag får lägga in bilderna för folket som är på dem. Frågade, och de sa ja. Men man vet ju aldrig såhär i efterhand. Så jag tänker inte förolämpa någon. Så, nu har vi det uträtt!

Så vidare till vardagen då..

Håller på med körkortet så gott det går. Så segt bara att det ska vara så långt uppehåll nu (okej, två veckor). Vill få det undangjort bara. Har inte blivit så mycket körning här hemma heller eftersom det är snorhalt ute, och mina föräldrar känner sig inte så säkra. Förstår det, jag skulle inte heller vilja sitta brevid helt hjälplöst om det skulle hända något. Önskar bara att det kunde töa, och bli som förra året. Snön försvinner och isen smälter helt. Det stör mig inte alls att det är snö och halt annars, men just detta år! SMÄLT SNÄLLA? Det kan bli såhär nästa år.


Ja just det. Jag har börjat få så konstiga, bisarra drömmar. Jag förstår verkligen inte vart de kommer ifrån? Och det ännu skummare är ju att jag faktist kommer ihåg dem. Man har ju en förteelse att glömma de annars. Vet inte om jag ska bli glad över dem eller om jag ska börja gräva i mitt undermedvetna för att se varför jag får dem? Missförstå mig inte, drömarna är inget deprimerande! Det är bara det att.. varför just dom? Och varför just nu? Varför inte för 1 - 2 år sedan? Wierd..

Kommentarer

  • mackan säger:

    Det är bara att mata upp bilder på alla det är inga problem! :)

    2010-01-03 | 00:53:14

Kommentera inlägget här: