thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

För mycket packning..

Kategori: En vardag

Gah! Sitter och gör en packningslista (ja, jag vet att det låter larvigt. Men jag glömmer ALLTID saker annars) och ja, vad kan man säga. Väldigt mycket saker. 60% måste jag ha. Så får väl sålla bort saker som FAKTIST GÅR att köpa där. Tänker aldrig riktigt så långt. Men aja, ska blir intressant att se hur stor väskan blir den här gången!
Grabbarna kommer nog ha jävligt roligt åt mig iallafall. Men är inte ensam. En viss ung madam, dvs tant, brukar också ha en stor väska. Så japp japp, vi tar plats. Så är det, och blä annars.

Förstår bara inte att det ALLTID blir så jäkla mycket. Känns som jag lika gärna bara kan ta med ett par trosor, tandborsten och linssakerna. Men det är ju ändå annat som måste med.
Får.. helt enkelt... försöka. Såhär mycket kan jag fan inte ta med mig!

Skulle inte förvåna mig om jag i framtiden får för mig att datorn måste med. Då, ja då mina vänner har det gått över styr! Men riktigt så är det inte i dagsläget (thank you buddha).

Nej, listan var det! Sålla sålla sålla..

Kommentarer

  • Matilda säger:

    jag har alltid monsterväskan med mig, och några andra väskor vid sidan av. nu när jag skulle hem glömde jag de kläder jag helst ville ha med mig för att jag var så stressad. fick bara med mig massor skit. trypiskt.

    2010-07-03 | 09:21:24
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: