thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hemmakväll

Kategori: En vardag

Skulle gått på bio eller så ikväll med C, men har mått lite halvtaskigt idag (förmodligen förkylningen har haft) så känner att jag behöver ta det lite lugnt. Haft en jobbig huvudvärk hela dagen. Börjar äntligen försvinna mer och mer. Hoppas bara jag inte blir mer förkyld. Hade ju nyss en förkylning.

Imorgon är det IKEA på planerna. Kommer mest bli att "fönstershoppa". Ska försöka att inte slösa mer pengar. Men jag hänger iof mest med pga. det är jag som ska köra. Träna lite motorväg.
Sen på kvällen blir de att leka lite med tant. Vi skulle gått ut i helgen, men jag känner inte för det. Speciellt inte nu när jag är smått förkyld. Vi får ta det en annan helg.

Idag är det (otroligt vad tiden går fort) en månad med Calle :) Låter jävligt löjligt. Men ja, så är de bara.
Tycker om mitt lilla pucko<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: