thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

1000 Bilder?

Kategori: En vardag

Jag förstår verkligen inte alla som lägger upp tusen bilder per dag på sina bloggar. Jag glömmer alltid bort att ta bilder, men när jag väl gör det så känns det bara omständigt att plocka fram sladd, koppla in, kopiera över, säkra uttagning, lägga dem i rätt mapp för att sedan lägga in dem på bloggen.

Hade varit mycket smidigare att bara skicka in dem direkt från mobilen.


Och nej, jag har inte den blekaste aning om hur man gör när man mobilbloggar.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    jag skickar från mobilen via wifi eller låter krippe lägga in allt på datorn och tar bara bilderna därifrån. hehe. eller snor andras bilder som redan ligger på bloggar. inte för att jag är rätt person att prata om bilder på bloggar, lägger typ aldrig upp bilder och tar aldrig bilder heller. ska bli bättre på sånt, mycket roligare med bilder ju!

    2011-04-28 | 21:36:19
  • Matilda säger:

    jag skickar från mobilen via wifi eller låter krippe lägga in allt på datorn och tar bara bilderna därifrån. hehe. eller snor andras bilder som redan ligger på bloggar. inte för att jag är rätt person att prata om bilder på bloggar, lägger typ aldrig upp bilder och tar aldrig bilder heller. ska bli bättre på sånt, mycket roligare med bilder ju!

    2011-04-28 | 21:36:19
  • becca säger:

    jag håller med om det. Det är ju roligare med bilder, men jag vill koppla bloggen till mobilen. Det är lättare att bara kunna skicka upp bilden från mobilen. Roligare vid tillfällen också!

    2011-04-29 | 10:10:17
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: