thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Abstinens

Kategori: En vardag

Snart 42h. Jag.. har.. abstinens.. 
Drack ju 1½ liter exray igår, vilket resulterade i hjärtklappningar och en väldigt obehaglig stirrblick.
Hmpf. 

Man är inte frustrerad förrän man omedvetet står och skäller ut garderoben för den inte kan slänga ut ett par matchande kläder.. (ja, jag skrek åt garderoben imorse).
Sen att jag stod och skällde ut min foundation för den har fel färg och gör mitt ansikte mörkare, det är en helt annan femma. 

Känsla: Det känns ärlig talat som jag sover.. och har pms.


Ska till Marcus in the slakaland i eftermiddag. Var vääääldigt länge sen jag träffade honom nu! 
Så lär det väl bli en och en annan drink.

Så gott folk, vi får se hur vi klarar det ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: