thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Dag 1

Kategori: En vardag

4½ h timme utan nytt intag av nikotin. Allt är luugnt!
Det är inte själva nikotinberoendet som är det tuffa. NEJ, det tuffa är vanan.
Vanan att ha något under läppen. Vanan att hålla koll på dosan. Vanan att byta.

Känsla: Lite luddig i huvudet, trött samt seg. 
Substitut: Tuggummi.

Sist jag genom gick ett försök så blev snuset utbytt till energidricka och tuggummi. 
Ska bli intessant att se denna gång.


(Om jag inte nu inte faktiskt blir deprimerad igen, då kommer jag nog avbryta försöket med tillåtelse från mor).

JA jag vet att det är en dålig ursäkt till att börja med sånt. Men jag var deprimerad och tja, jag fann snuset som en lugnhetkänsla. "min trygga vrå som ingen kan ta ifrån mig" ungefär.
Man gör dumma saker när man är deprimerad.
Spciellt efter att ha varit det närmare 9 år..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: