thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ett j*vla liv!

Kategori: En vardag

WAH! 

Jag säger det igen: WAAAAAH!!!

Hur i hellskotta kan en gammal dam göra så mycket ljud? I dont get it! Igårkväll lät det som hon släpade en likkista över golvet. Eller ännu värre, en grävskopa! Och när jag säger igårkväll menar jag 23 - 23.30! HUUUR?! Sen att grannarna över henne lät som vilda chimpanser gör ju inte saken bättre! 
Men det är nog inte det allra värsta! NEJ, det värsta är att allt sker över MITT sovrum! Mor och far hör inget. Nej nej, vi för ett jävla liv över mitt rum. Det är ju skitbra! 

Kan dom bara sitta ner och knipa käften bara för EN natt, någon gång?! (Inte damen alltså, utan de över henne). Damen behöver inte gärna möblera om så dags. Och inte heller dra en riverdance. 

Och jag som försöker vara så tyst jag kan. BAH! Den enda som egentligen skulle störas av mig är gubben brevid. Den tystaste av dem. Honom vill jag inte störa för mycket! 

ÄNNU ROLIGARE! Vissa morgnar låter det som grannera borrar hål mellan varandra!

WHY?!

Smygtitta på varandra? 
GOSH, ibland hatar jag att bo i lägenhet! (Framförallt längst ner).





Kommentarer


Kommentera inlägget här: