thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Fredagsmys på akuten

Kategori: En vardag

Kom aldrig till lkpg igårkväll. Tant skulle följt med och vi skulle åkt bil, men det blev inte riktigt som planerat. Hon hamnade i en mindre olycka, så fredagsmyset slutade på akuten.

Första gången jag åkt ambulans och första gången jag ens varit på akuten! 
Nej jag skadades inget, då jag inte var i närheten vid olyckan. Jag följde med tant till akuten, så hon skulle slippa att åka själv medans hennes mor fixade med papper och sånt.

Så, nu vet ni.

Och jag har fortfarande inte snusat nå. Men det är på bristningsgränsen nu. Tredje dagen. Alla säger att de tre första dagarna är värst. Jag vettefan alltså, det har inte varit extremt jobbigt förrän nu. Och det lär knappast bli lättare. Inte haft några stora bekymmer, förutom när jag skällde ut garderoberna och foundationet, men nu. Nu känns det som jag kommer hugga handen av den som ska klappa mig.

Grrrrr...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: