thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Gekås

Kategori: En vardag

Ullared igår! Blev inte allt för mycket kan jag väl påstå. Dyrt, men inte mycket. Åandra sidan var jag ju där för inte allt för länge sedan. Hittade iallafall ett par übersköna vårskor till billigt pris. Uppmärksammade ju att de enda vårskorna jag har är deär converseliknande. Men även de blir varma när solen ligger på. Richard bara suckade åt mig och sa "nehe, så ovanligt..". Han tycker att jag är skoberoende, vilket jag kan förstå att han tycker. Jag ser det nog snarare som att jag behöver dem. 

Iallafall, en lista på vad jag kom hem med:
- Tjocktröja
- Ozzy linne (långt)
- Nättights (svårt att förklara dem)
- Monopol i Dinseyversion
- 8 stycken wallander filmer
- Sportväska åt far (då han brukar låna min)
- Röda sailorskor

Sen fick jag även "flytta hemifrån saker" av mor:
- 8 sycken überfina skålar
- Större sätt med bestick
- En osthyvel


Har ju hur mycket flytta hemifrån saker som helst både på vinden och i källaren. Dock saknas det ju saker som kastruller och liknande. Men vi började lite smått med dessa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: