thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hatar känslan av att jag ska åka!

Kategori: En vardag

Har varit i skåne hela helgen. Har varit riktigt underbart, precis som varje gång! Skåne ÄR btw varmare än Norrköping, utan tvekan. Satt i shorts och linne, svetten bara rann. Och då ska man tänka på att för en månad sedan hade jag vinterjacka på mig och övervägde om jag skulle frysa eller inte!

Tyvärr åker jag hem idag. Ska till ullared med mor och syster imorgon, så åker nu ikväll. Jag ogillar den här känslan man har samma dag som man ska åka hem. Det känns verkligen i hela kroppen, och då är det ändå ett antal timmar kvar innan jag åker! Tråkigt ändå, speciellt när alla jobbar så man inte har chansen att umgås med dem in i det sista. Men så är det ju när man bokar hemresan på en vardag. Lite dumt av mig kanske, men det fanns inga biljetter som gick hem igår. Men åandra sidan så fick jag ju sova brevid älsklingen en natt extra! 

Btw! Vi låg och tittade på MASH igårkväll då jag såg att hans ögon bara blev tyngre och tyngre. Sa åt honom att försöka sova och sänkte volymen. Men han proppsade på att nej, han var bara lite trött. Två minuter senare sov han som en stock! haha. Synd bara att han vaknade när jag klev upp och hade stängt av tvn. 

Och imorse (ja, jag vaknade 9) när ja skulle kolla klockan, så fann jag en lapp vid mobilen! Inte från Richard, utan hans mor! Vaknade med världens leende! Tyvärr lär jag förmodligen inte hinna träffa henne innan jag åker, så kommer nog inte hinna säga hejdå. Lite tråkigt.

Men jag har haft det kanon här nere, precis som alltid! 
Och jag älskar min Richard någon så enormt♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: