thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Hatar nässprey

Kategori: En vardag

Wuhu! Nu fick jag börja ta näsprey. Jag som totalvägrat hela tiden. 
Men har sånt enormt tryck i öronen och i bihålorna, så måste lätta lite. Vilket bara går genom nässprey. It sucks. Totaly mutch. Kommer dock enbart ta det när jag verkligen verkligen behöver. Så som när jag ska sova, eller knappt kan andas. Så som förut.

Värst var nog ändå igårkväll när jag skulle sova. Kunde knappt andas alls. Igenkockat i näsan OCH halsen. Skitläskigt. Det slutade med att mamma kom inspringade med nässprey när hon kom hem från jobb (runt halv ett). Sen måste jag somnat som en stock. Höhö.
Hade iallafall värme i sängen. Båda hundarna skulle prompt sova hos mig. Inte mig mot.

Och ja, för er som inte vet så har jag varit beroende av nässprey. Tog det varje dag i näsan 4 års tid. Och med beroende så menar jag var tredje timme. Varje dag. I 4 år. DÄRFÖR vill jag inte ta nässprey.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: