thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Klimakteriet?

Kategori: En vardag

Det värsta med att bli förkyld för min del är inte själva förkylningen i sig. Visst, den är pain in the as.
Det värsta är att jag i princip alltid får bihålinflammation. THAT HURTS. Kan nog inte komma på någon gång de senaste året jag inte fått bihålinflammation när jag varit förkyld.
Å andra sidan, jag får det ju av minsta vindpust. Tex. när jag åkte sparkcykel på Stadiumlagret.

Och gissa vad? Det trycker satan runt ögonen. Vart? Jo, bihålorna.
Rackarns! Jaja, jag har ingen feber iallafall :) 
Dock känns de som jag är klimakteriekossa. Svettas om vartannat, normalt om vartannat. Helt plötsligt får jag ett begär av att jag verkligen måste ta av mig strumpor och byxor innan jag total dör.
I nästa känns det som jag kan ta på dem igen utan problem.

Jobbigt liv jag har just nu va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: