thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Min pojk kallar mig gammal

Kategori: En vardag

Jag: Vad ska vi göra i helgen då?
Rille: Vet inte? 
Jag: Vi kan väl vara ute mest om de är fint väder?
Rille: ja, absolut.
Jag: Ja men som att sitta i solen, kanske gå någonstans med engångsgrill och sånt där?
Rille: Mjo, så kanske vi kan ta en långpromenad?
Jag: JAAA! Finns säkert en urnice skog att gå i!
Rille: uhm.. ja.. det finns det säkert...
..
Jag: Rille?
Rille: Ja?
Jag: Kan vi inte mata änderna i lundaparken?
Rille: Mata änder? Varför då?
Jag: Jag gillar att sitta vid en dam eller sjöar och bara sitta i tysnad, inte tänka så mycket.
Rille: Jag matar inga änder..
Jag: Men varför? 
Rille: Det är fan pensionärsvarning på dig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: