thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Sammanfattning på sätt och vis

Kategori: En vardag

Som beräknat så höll inte utmaningen länge. Den sprack igår.
Aja, sånt som sker!

Igår blev det lite utav en lugn kväll i klocket. Rättare sagt hos tants far. Grillning och bara njuta av värmen på en inglasad balkong. Musik, cola och prat om gamla saker. Som vanligt i tekniskt sätt.
Verkligen inte helt fel.

Men så kom natten. Denna natt var verkligen ingenting som jag önskar någon annan. Men mer om det när jag inte har kvar känslan i kroppen. Ingen idé att beskriva och förklara när det är så tätt inpå.
(Nej, inget jättehemskt som har hänt).

Annars sökte jag ett till jobb idag. Ett jobb som jag faktiskt hoppas på. Förhoppningsvis får jag ett plus i kanten av min utbildning. Hoppas på det faktiskt. Skickade ju även in till pressbyrån i lund som sökte folk. Så får vänta ivrigt till imorgon och se om jag ens får svar. *hoppas*.

Då jag är så tråkig och aldrig orkar ta kort eller lägga in kort på datorn, så får ni stå ut med gamla bilder. Det känns som det knappt händer saker. Och ibland kan jag inte lägga upp bilder heller, vilket är mer tråkigt. Lägger ju inte upp bilder om jag inte får ett godkännande från folket som är på bilden. 

Däremot kan ni få en lite nyare bild på mig, som jag tog i fredags! 


i like webbcam (;

Kommentarer

  • Matilda säger:

    fan människa ditt hår växer ju som ogräs! mitt växer 5 cm på fem år typ. naedå men du fattar

    2011-04-17 | 22:01:22
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • becca säger:

    Jag säger ju det! Växer nästan lite för fort :s

    2011-04-18 | 01:06:32
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: