thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Tredje dagen

Kategori: En vardag

okej, det känns verkligen som klimakteriet.
Det är så enormt varmt, hela tiden. Våran termometer (den man kollar feber med) har flippat ur. Den brukar normalt visa rätt temperatur (dvs 36.5), men när jag skulle testa tidigare idag stod den på 35.4? Känns inte riktigt rätt. Så vi hittade en annan här hemma som inte är digital.
Nackdelen med den är att jag inte har en aning om hur länge man ska ha den i munnen? Så får helt enkelt sitta en stund och bara vänta och se om det ens blir förändring.

Men som det känns så har jag en gnutta feber.
Är rosig om kinderna, har "frossa" dvs svettas, men fryser, ont i nacken och ryggen samt huden bränner. Så ja, lite småfeber har jag. Är nöjd så länge det inte sticker iväg längre. 

Feber = Snart frisk. Så tänker jag :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: