thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

VÄRME!

Kategori: En vardag

Efter att ha dammsugit, blötdammat, tvättat badrum, skakat ur mattor och varit ute med hundarna så passar jag på att sitta ett tag på balkongen. SKÖNT! Sol, värme och knappt en vindpust. Känns som det var evigheter sedan man fick lite vitaminer till huden. I år ska jag nog inte bli så "jag måste bli bruuun" exalterad. Blir antagligen brun hur jag än gör. Ska nog mer satsa på att ge mina stackars pigment vitaminer. Har märkt de på huden att det saknas något. (Men jag skulle ju absolut inte klaga på att få lite färg. Höhö.)

Förkylningen är mycket bättre! Snorig kvar bara i princip. Och lock för öronen.
Ska även försöka boka en tid för provtagning. Vore kanske bra att få en inhalator nu till sommaren när folk klipper gräset. Märkte det igår, började hosta lite och ooops halsen tjocknade visst. OPS ingen luft. 
Kom på att jag hade glömt ta min pollenmedicin. BRA! 

Well, jag har aldrig gjort ett sånt test. Hur funkar det?
Hört att de skrapar på huden med en nål och gnider in saker?

Kommentarer

  • Catharina et Ebba säger:

    De gör små prickar med en nål och sedan droppar de små vätskor från det du ska testas för. Sedan blir det reaktion på huden på det som du är allergisk mot. Kram!

    2011-04-12 | 20:47:25
    Bloggadress: http://familjenstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här: