thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Biff på g

Kategori: En vardag

Nu börjar hårträning. Eller ja, när jag kommer hem alltså. Synd bara att de ska vara så jävla mycket snö, blir tradigt att springa ute då. Men måste börja bygga fysiken igen, snart dags att söka. Jennifür är på mig som en fästing om det (tack!) Så den som känner för att pusha mig, är mer än välkommen.
Måste komma igång nu. Synd bara på minusgraderna som svävar hemma i Norrköping.
Här nere är det ju barmark. Visst, det blåser ju så det blir kallt, men kylan går ju att springa i. Men fan inte i snö. Speciellt inte när jag VEEET att det lurar massor av isfläckar under som bara väntar på att få dra ner mig.
Vet att man säger så många gånger, men jag ger mig fan på det nu. Och ja, ni vet ju hur jag blir när jg ger mig fan på något. Kondition och smygfys på g!
PEPPA MIG JENNIFÜR!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: