thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

FREEE like an eagle

Kategori: En vardag

WEEEELL!
Hej igen. Eller något i den stilen.

Denna vecka har påstått av att agera chaufför, leta jobb och renovering hos syster.

Igår: Linskliniken, införskaffning av tågbiljetter och sedan vidare hem till syster för spackling. Det slutade med att syster och Dennis ville testa på. Det resulterade i att de gjorde i princip köket själva och andra omgången i vardagsrummet. Visst, det blev mer att slipa (vilket far min gjorde) men de hade roligt iallafall!

Dagen har egentligen bara bestått utav att tapetsera med min kära far. Jag når ju knappt upp till taket (hennes väggar är off och runt 2.51), så han har varit en riktigt ängel (som alltid) och hjälpt mig med allt!

Imorgon: Då drar till skåne. Har för mig tåget går 11:36. Blev väldigt förvånad när jag köpte biljetterna igår och märkte att biljetten ner kostade 560:-. (vilket är ovanligt billigt för att både vara x2000 OCH för att vara två dagar innan avfärd). Positivt överraskad jo! Kommer vara borta tills nästa söndag. Ska ner och leta jobb nämligen, och passar på att ta en hel vecka då. SKA ha ett jobb därnere. PUKT SLUT!

Det.. är väl egentligen allt jag har att berätta så far.
Hörs antagligen nån annan dag!
Tjao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: