thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Ge mig tidsfördriv!

Kategori: En vardag

Har suttit den senaste timmen och raderat bilder på bdb. Kändes faktiskt nödvändigt på något sätt.
Så nu slipper man bli påmind om hemska personer från hemska tider. Känns bra.

Idag har jag gjort allt för att inte tänka för mycket. Gjort iordning naglarna, städat (dammsög och dammtorkade hela lägenheten) samt fixade mors naglar. Måste säga att det faktiskt hjälpt rätt mycket. Körde In Flames i lurarna samtidigt som man städade, och varje gång en tråkig tanke kom upp så puttades den iväg igen. Perfekt.
Det är nackdelen när man är arbetslös. Man har tid att få tråkiga tankar som gör en deprimerad.
Men kan ju inte dammsuga varje dag, så får hitta nya tidsfördiv. Funderar på ifall man kanske skulle ta och rensa garderoberna? Dock gjorde jag ju det nyss, då vi flyttade.

Hmpf!
Jag saknar mitt photoshop! -_-'



Kommentarer


Kommentera inlägget här: