thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

IKVÄLL!!

Kategori: En vardag

God förmiddag! Hundarna (se nalah)  tvingade upp mig halv tio idag, och till min stora besvikelse snöar det fortfarande. Hoppas verkligen inte det kommer sabba för mycket nu. Sist blev det ju förseningar som hette duga. Men det skulle inte bli sånt oväder i skåne, så får hoppas att det inte blir allt för mycket problem ikväll när älsklingen ska komma. Inte så roligt om hans tåg blir inställt direkt.
Håller tummarna för att det snart slutar och allt löser sig.

Vad händer nu då? Nalah hoppar på mig med sin leksak i munnen och försöker få min uppmärksamhet, thinkerbell stirrar på mig i smyg och petar på mig med ena tassen, likt *poooke-ge-mig-uppmärksamhet*. Det är sportnyheter på tv och jag har redan duschat och gjort diverse "skönhetsbehandlingar".
Har inte ens ätit än. Så får väl ta och fixa lite frukost, dunka musik och

Kommentarer


Kommentera inlägget här: