thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Jag är effektiv om natten

Kategori: En vardag

Har precis skickat iväg "intressenamälan" eller vad man ska kalla det, på jobb.
Har alltså precis sökt tre, TRE stycken jobb.
Tre stycken i MALMÖ. Det ni!

Nu är jag på hugget.. eller så är det för jag satt igårkväll och letade jobb, och bara råååkade hitta dem.
Eller något därimellan. Ett utav dem är jag nästan säker på att jag absolut inte kommer få, då jag var tvungen att ha ett par års erfarenhet inom detaljhandeln. Men som min kära moster säger:
"Söker man inte så har man heller ingen chans!"

Så därför skickade jag ändå! HÖH.

Vet vad ni alla tycker om att jag söker i skåne. MEN ni har vetat om det länge. Jag KOMMER flytta ner.
Frågan är bara NÄR!

Ska se om jag hittar fler. Detta var ju riktigt kul nu såhär.. mitt i natten..
Men jag är fanimig mer effektiv på nätterna. Skriver som bäst då, vilket bara är till fördelar när man gör personliga brev. I ROCK!

Detta är skoj tamefan! :D




Bjussar på en fulbild från 2009.
Sådär fulglad är jag! :D

Kommentarer

  • ELIN säger:

    Haha, jag skickade in en ansökning till ett jobb, det jag inte såg var att man skull ha körkort B, vet inte ens vad det är, har inte ens A eller det normala

    2011-02-09 | 17:25:46
    Bloggadress: http://esks.blogg.se/
  • becca säger:

    haha ja men det är lätt hänt! :)

    2011-02-09 | 23:23:08
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: