thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Mor ska skaffa blogg

Kategori: En vardag

Min mor ska skaffa en blogg har hon starkt bestämt. Men nu kom ju då bekymret: Vad ska hon heta?
Hon blir nästintill galen då allt hon väljer är upptaget. Måste säga att det låter och ser rätt roligt ut när hon nästintill börjar bli galen.
Sen frågar hon MIG vad hon ska heta. Det är väl ännu svårare? Jag menar, jag har ju mitt smeknamn som bloggnamn? Så stor ansträning och fantasi la jag ner på det när en viss ung dam vid namn Matilda fick mig att starta bloggen. Aja, får väl ta en fundering åt min kära mor.

Jag känner för att skriva. Jag har två noveller jag håller på med, men ingen av dem känns lockande för tillfället. Vill hitta på något nytt, något som inte påminner allt för mycket om annat. Men det är så svårt. Den ena är visserligen lite mer nytänkande, men det känns ändå tråkigt att hoppa på den nu såhär i efterhand. Det är roligare att skriva från start till slut på samma dag. Men får väl fortsätta på de jag har. De funkar ju trottsallt.
Har ju även lovat att lägga upp någon av alla noveller på bloggen. Iallafall delar utav den lite då och då.

Ska försöka uppdatera lite oftare nu när jag är hemma om dagarna.
Adjoe!

Kommentarer

  • Matilda säger:

    nu är jag stolt att jag fick dig att skaffa blogg, du har massa nya inlägg! ska läsa nu. så ska det se ut becca!

    2011-02-05 | 13:19:45
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: