thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Riverdance i träskor

Kategori: En vardag

Jag känner för att beställa saker. Men jag hittar inget, verkligen inget. Antingen är jag för kräsen eller så finns det verkligen inget. Jag är även lite för ekonoisk skulle jag tro. Men det är ju förvisso en av mina starkare sidor. Vet inte hur många gånger jag varit inne på Ellos den här veckan, bara ihopp om att de fått något snyggt. För på stan går jag inte, både av bekvämlighet, men också för jag VEET att jag kommer komma hem med ett par puddingskor då. Och jag verkligen ingen plats för fler skor nu.
Men åandra sidan, mitt konto dansar glädjens tango.

Påtal om dansa tango. Vi har en äldre dam som bor trappen ovanför oss. Hon har en förteelse att ha på radion ett snäpp för högt om kvällarna OCH det låter som hon drar en riverdance med träskor. OKEJ om det varit innan tio, men det känns lite väl när klockan rinner. Fine nu när jag är arbetslös, men när jag jobbade höll jag på att bli galen. Sen hjälpte det ju inte att paret ovanför henne skulle ha skrikmaraton om vem som hade högst tonart på sin röst. Nej, jag är inte van vid att bo i en lägenhet. Har alltid bott i radhus, där det var jag som lät mest innan klockan tio.

Var väl mest det jag ville ha sagt.

Kommentarer

  • Matilda säger:

    becca man kan aldrig ha för mycket skor!!!! mina litter ihög härför att garderoben för för liten, så får stapla på höjden istället! det går, tro mig! :D

    2011-02-11 | 07:06:13
    Bloggadress: http://matildafrisk.blogg.se/
  • becca säger:

    i know i know! Men jag får inte ens plats att stapla dem på varandra i rummet! :(

    2011-02-11 | 10:56:12
    Bloggadress: http://thuna.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Ha dom i något skåp eller så jag har i hallen, eller gör dig av med annat så får du plats ;)

    2011-02-11 | 11:43:16

Kommentera inlägget här: