thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Shopping tur

Kategori: En vardag

Var på en tur runt stan med mor och syster idag, mest för att komma ut och göra något. Vi hamnade på ÖB där det blev en hel del hemhandlat kan man väl säga. För min del blev det fotopapper.
Sedan vidare till Bauhaus där vi köpte spackel.
Vidare in på Rusta där syster köpte sina fintapeter som ska upp inom snar framtid.
ÄNNU vidare till Ingelstad Maxi där jag kom hem med lösögonfransar och en klänning från H&M.
Har letat efter "den lilla svarta" som alla måste ha. Men hittar ingen någostans.. men så föll jag för en som bara hängde mitt framför mig och skrek "JAG PASSAR". Billig var den också.
Ska ta en bild sen, så får ni se :)

Ska snart hämta far från jobbet, sen vid tolv hämta syster från jobbet. Jag har alltså ännu en gång blivit privatchaufför på heltid. Inte mig mot, nu när vi har en bil som är riktigt rolig att köra.

Slänger upp bild sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: