thuna

Hade du verkligen viljat så hade du gjort det - åtminstone försökt!

Skåne, di vackre skeåne

Kategori: En vardag

Sitter just nu i älsklingen sovrum och letar runt lite på internet. Är ensam hemma idag då alla är på jobb. Lite småtråkigt sådär, men det är rätt uppenbart ändå :)
Känns som dagarna går lite för fort, som vanligt. Det är redan onsdag. Kom ju hit söndag eftermiddag, och så är det onsdag. Men har ju inte bara sovit bort dagarna iallafall (tackochlov!).
For in till Lund igår (helt otroligt, men jag lyckades hitta till stationen och ta pågatåget själv!!) för att lämna CV på diverse butiker och sånt. Gick rätt bra, trotts att jag inte fick så mycket till respons.
Men det återstår ju att se.
Richard kom förresten med ett rätt smart förslag. Att jag kan ringa till förra firman han jobbade på. Inte helt dumt tänkt måste jag säga. Så nu måste jag peppatalka mig själv (vilket marcus hjälper mig med just nu också via msn) och ta numret och ge det ett försök.

Håller ett ständigt öga på platsbanken också. Något ska dyka upp, så är det bara!

Det varla lite uppdatering från min sida åtminstonde!

Hörsla!

Kommentarer

  • Farmor säger:

    Ber att få gratulera till förlovningen läste på bloggen om händelsen det var väl inte meningen att jag skulle få veta då jag är utesluten från familjen

    2011-02-23 | 13:57:51

Kommentera inlägget här: